۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

سقف مجاز انتخاب واحد دانشگاه پیام نور - 157 نظر

نویسنده: منم
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 9:4
در زمان ما که تازه ورودی 85 بودیم با معدل 16 میشد 24 واحد برداشت عجب دوره زمونه ای شده اخه2 1 کجا 16 کجا ببین چه جور حق معدل 16 هاروضایع میکنند
نویسنده: ناشناس
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 9:10
سلام این که از قبل می دانستیم یه کاری بکنید برنامه امتحانات را برای این بیچاره ها تهیه بفرمایید
نویسنده: دانشجو
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 9:12
معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور گفت: طولانی شدن تحصیل در دانشگاه پیام نور اصلاح شده است.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، عبدالله معتمدی در جمع خبرنگاران افزود : این دانشگاه مانند دانشگاه های دیگر در صورت معدل بالای 17 تا 24 واحد و در صورت کسب معدل زیر 17 تا20 واحد ، دانشجویان را مجاز به انتخاب واحد کرده است.

وی گفت : آیین نامه های دیگری هم اصلاح شده است که به روان شدن و ارتقاء تحصیلی دانشجویان منجر می شود .

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه این دانشگاه حدود یک میلیون و 200 هزار دانشجو دارد ، افزود : از این میزان در سال تحصیلی 88 ـ 89 بیش از 800 هزار دانشجوی کارشناسی و 16 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد مشغول تحصیل بودند.

معتمدی همچنین به عضویت 33 هزار نفر به عنوان هیأت علمی این دانشگاه اشاره کرد و افزود:یکی از مزیت های این دانشگاه برپایی آزمون های پایان ترم به شکل یکسان و متمرکز است که مانند سازمان سنجش طراحی و اجرا می شود و در ترم گذشته برای حدود چهار هزار عنوان درسی طراحی و اجرا شد.

وی از افزایش نیافتن شهریه ها در دانشگاه پیام نور خبر داد و افزود: با وجود بیش از500 مرکز واحد پیام نور در سراسر کشور و حدود دو هزار دانشجو در بیش از 70 کشور دیگر ، امسال 95 درصد شهریه ها به موقع وصول شده است.

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور گفت : از دو طریق آزمون سراسری پیام نور و فراگیر ، دانشجو وارد نظام آموزشی این دانشگاه می شود و ظرفیت دوره های فراگیر امسال نسبت به پارسال دو برابر شده است.

آزمون فراگیر پیام نور 29 و 30 اردیبهشت برگزار شد و نتایج آن نیمه اول شهریور اعلام خواهد شد.
اینم لینک خبر ( کدومشون رو باور کنیم ) تایرخ انی خبر هم تیر ماه 89 .
نویسنده: استر
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 9:22
سلام
من ثبت نام اولیه ام رو در سایتreg.tpnu.ac.ir انجام دادم
چطوري ميتونم انتخاب واحد بكنم الان
چون نه نام عبور دارم و نه كلمه عبور
يكي كمك كنه تروخدا
نویسنده: يغما
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 9:31
با سلام و تشكر از سايت خوبتون كه تقريبا همه نواقص سيستم هاي دانشگاه پيام نور رو پوشش ميده
ميخواستم بپرسم چرا هنوز برنامه امتحانات اين نيم سال ارائه نشده؟ آيا ديگه كلا ارائه نميشه؟؟؟!
نویسنده: دانشجو
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 9:31
البته این خبر رو خود شما هم تو سایت ذکر کرده بودین ، ولی خبرها ضد و نقیض هستن . اگه قرار باشه مثل سایر دانشگاه ها بشه که بالفرض دانشجویان مشروطی می توانند تا 14 واحد رو انتخاب کنن در صورتی که حالا فقط 12 واحد می تونن انتخاب کنن . ولی در کل من نظرم راجع به پیام نور مثبت نیست ، هیچ دانشگاهی مثل پیام نور نه امتحاناتش در این حده و نه جزوه ها و کتاب هائی که معرفی می شون . فکر این فرمول درست باشه که دانشجویان دانشگاه آزاد چون شهریه بالائی پرداخت می کنن همیشه نمراتشون بالا هست ، دانشجویان دانشگاه های روزانه هم به خاطر اینکه پولی پرداخت نمی کنن و دولت داره پول تحصیلشون رو پرداخت می کنه واسه همین دانشگاه سعی می کنه زود ردشون کنه و برن و اما پیام نور چون درست مابین این دو تاست واسه همین زیاد توجهی بهش نمیشه . البته این موضوع برای همه دانشگاه ها و همه دانشجوها صدق نمی کنه ولی در حالت کلی همینطوریه . نمی خوام بگم کجا ولی دانشگاهی که من دارم توش تحصیل می کنم استادی نداره که تخصصش درس جبر 2 و3 باشه واسه همین هم از استادائی که اطلاعاتی درباره این درس دارن خواسته می شه که این درس رو تدریس کنن حالا نه اینکه نتونن ولی واقعا" در حد استادای دانشگاه روزانه نمی شن . اینم از مشکل تو استادا . به آمارا کاری ندارم واینکه رتبه دانشگاه پیام نور بین دانشگاه ها بالا رفته فکر کنم 90 درصد غیراستاندارد باشیم . قبل از اینکه از دانشگاه قبول بشم نظر مثبتی نسبت به پیام نور داشتم ولی حالا بعد از سه سال دیگه ازش راضی نیستم .
نویسنده: مجید
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 9:40
با سلام خسته نباشید لطفا در مورد ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر جدید الورود اطلاعات بدهید زمان و نحوه ثبت نام.
لطفا منابع درس فیزیک ارشد را بدهید و اگر ممکن است دانلود کتابها را قرار دهید
با تشکر
سلام
دوست عزیز اینجا را مطالعه کنید
http://pnunews.com/post-608.aspx
نویسنده: دانشجو
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 9:49
بچه ها اين برنامه جديدي كه پيام نور ارائه كرده رو ديدين؟دوباره اومده پيشرفته2رو پيشنياز درس مباحث جاري در حسابداري معرفي كرده در حاليكه همين تابستوني اين درسو بدون هيچ پيش نياز معرفي كرده بود و بعضي ها برش داشته بودند اينطوريكه ما 9ترمه ميشيم دوباره عجب وضعيه ها!!!!!!!!!!!!!
نویسنده: واه !!!!
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 11:6
اق این درسایی که بدون استاد نوشته یعنی تا اخر بدون استاد هست ؟ یا بعدا استا د می ذارن ؟

اخه اکثر تخصصیا شده خودخوان !!!!!!!!!!!!!
نویسنده: هدی
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 11:30
معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور گفت: طولانی شدن تحصیل در دانشگاه پیام نور اصلاح شده است.
من هم این خبر رو دیدم و هم خوندم. امیدوارم تو مصاحبه ای که به زودی با معاون صورت می گیره مشکل حل بشه
نویسنده: یه بدشانس
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 11:38
من دانشوی علوم تربیتی ورودی 87 هستم. متاسفانه درس روانشناس تربیتی برای ترم های قبل سه واحد بود که یک واحدش عملی بود.
اما برای ترم گشته که من این درس رو انتخاب کردم واحد عملی حذف شده بود.
من تام سوال ها و جوابها رو روی برگه ورو به جلسه امتحان نوشتم.فقط 4 اشتباه داشتم اما نمره ام شد 10هر چقدر هم پیگیری کردم به نتیجه نرسیدم
حالامعدلم شده 11و 87 صدم.خیلی زور داره. خدانگذره
حالا باید 12 واحد برداریم.اهههههههههههههههههههههه
نویسنده: ابهام
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 11:41
سلام نتیجه ترم تابستان نیامده و در ضمن اون درس (مبانی برنامهنویسی) پیش نیازه آیا میتونیم درسای بعدی را بگیریم اگه اون رو افتاده باشم مشکلی واسه پس نیازا پیش نمیاد
ممنون
نویسنده: مينا
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 12:57
هيچ معلوم نيست چرا سيستم اينطوري شده.ديشب كه انتخاب واحد كردم شهريم شد 185 تومان.امروز سايت را برام غيرفعال كردن هيچ تازه شهريه شده 200 تومان.معلوم نيست 15 تومن اضافه را سيستم از كجا آورده .براي شما هم همچين مساله‌اي پيش اومده ؟
نویسنده: ف.ن 86
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 16:21
خانم/آقا مدیریت سایت لطفا این پیام من رو نشون بدین .
بچه ها سلام
خواهش میکنم اگه کسی شاغل هست و بخشنامه جدید رو خونده اگه بامن هم عقیده است اعلام کنه .
من دو ترم از درسم مونده و بیشتر واحدهایی که دارم واحد عملی دارند ( از 36 واحد حدودا 16 یا 18 واحد ) و مجبورم که سر کلاس حاضر باشیم . حالا اومدن کلاسهای جمعه رو حذف کردن و روزهای عادی هم از ساعت 8 تا 17 کلاس گذاشتن ! یعنی دقیقا تو تایم اداری حالا ما که شاغلیم و نمیتونیم مرخصی بگیریم باید چیکار کنیم ؟ این انصافه ؟ حداقل این بخشنامه رو برای دانشجویان جدیدالورود اجرا کنند ! من عاجزانه خواهش میکنم اگه کسی اینجا با من همدرده اعلام کنه و بگیم که چه باید بکنیم
خواهش میکنم پیغام من رو نشون بدید
نویسنده: سميرا
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 16:45
سلام پس چي شد اين برنامه امتحاني قبلا فعالتر بديننننننننننننننننننننن
متاسفانه برنامه تا این لحظه به دست ما نرسیده
نویسنده: شاکی
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 18:0
آخه این اخبار پیام نور داره چی کار می کنه که تا الان نتونسته برنامه ی امتحانات رو بذاره
خواهشا بذارین.
نویسنده: دانشجوی تهران مرکز
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 18:11
سلام خواهش میکنم جواب بدین این طور که من فهمیدم دوستان بدون داشتن برنامه کلاسی انتخاب واحد کردن ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی برنامه کلاسی و نمیخوان بدن؟
ژس اینا دارن چیکار میکنن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نویسنده: یه همدرد
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 18:12
من لیست امتحانارو از مرکزمون (بندرعباس) گرفتم و منتظر نوبت انتخاب واحدم هستم....امیدارم هر چه زودتر لیست به دستتون برسه.....
نویسنده: جواب منم
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 18:15
سلام
درسته شما ورودی های 85 واحد کم تر بر می داشتید. ولی به اینم توجه داشته باشید که دروسی رو که می افتید نمره اش توی معدل کل حساب نمیشه ولی برا ورودی های بعد حساب میشه
نویسنده: ٍٍٍِِسچاد
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 18:15
پس ای خبر شایعه بود میگفتند اونایی که مشروط شدن هم تا20 واحد میتونند بر دارنند
نویسنده: Amir
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 19:9
سلام به نویسنده اخبار پیام نور => دانشجوی عزیز

=> بعد از دو روز که از انتخاب واحد میگذره تو اصفهان هنوز نمیتونیم انتخاب واحد کنیم. باز هم همون اخطار کذایی که میگه سقف انتخا...................
ما را راهنمایی کنید؟؟؟
(از طریق وبلاگم تو قسمت نظرات)
ممنون.
آخرین پیشوا نگهدار شمایی باشد که تو عکس بالای سایت (هدر) نوشتید هیچ وابستگی به دانشگاه پیام نور ندارید.

سلام دوست عزیز به پیغام توجه نکنید و صبر کنید تا سایت کامل باز شود
نویسنده: rezasepah1360
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 19:33
دربخشنامه جديد ديگر درجمعه ها كلاس برگزار نمي كنند ودرساعات 8-17 يعني ساعت اداري كلاس براي درس هاي عملي برگزار مي كنند .ما كارمندان بايد چيكار كنيم.
نویسنده: پيام نور شهرري
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 19:36
مگر نبايد كلاسها را قبل ازانتخاب واحد برنامه ريزي كنند تاافرادي كه مثل ماكارمند هستند براساس ساعات برگزاري كلاسها انتخاب واحد راانجام دهند
نویسنده: nonooshga
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 19:44
سلام
پس اين برنامه كلاسي چي شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اومده تو سايت ولي غير فعال
من چه طوري بايد انتخاب واحد كنم بدون برنامه؟!
همش تداخل مي كنه
رشته منابع طبيعي-محيط زيست
نویسنده: behi
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 20:5
سلام امیدوارم که خوب باشی دوست عزیز
از شما دوست عزیز میخوام که برنامه امتحانات را زودتر در سایت قرار بدی
ممنون از لطفت موفق باشی
نویسنده: پیمان
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 20:17
در پاسخ به ف ن 86 دوست عزیز جریان من دقیقا اینجوری بود از شرکت زدم بیرون الان هم مجبور به خاطر این چند واحد عملی که دارم بیکار بمونم بیا بیرون و بیمه بیکاری بگیر
نویسنده: کی من؟
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 20:23
دوستان هر ترم چند واحد عمومی میشه برداشت؟
نویسنده: نداقنبری
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 21:48
با سلام

من هنوز نمیتونم انتخاب واحد کنم . مدام اخطار میده که عدم تائید اطلاعات . در صورتی که اطلاعاتم کامله /و اجازه ثبت نام هم دارم. چه بکنم؟؟
نویسنده: 123
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 21:55
حالا جدای ساعتا این واحد تهران غرب هم که نوبره دیگه از اون دورتر جایی نبوده فکر کنم بیچاره مدیریتها
نویسنده: همدرد
دوشنبه 22 شهریور1389 ساعت: 22:20
سلام
دوست عزیز منم مشکل شما رو دارم .من دانشجوی ارشد و هم شاغلم و همینکه از شهرستان میام تهران و تنها دلخوشیمون به این روزهای آخر هفته بود حالا با این اوضاع درسها و غیبت تو کلاسها و سختی امتحانات و حجم زیاد کتابها اینم شد یه موضوع جدید! خدا بدادمون برسه
نویسنده: am
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 0:13
سلام ببخشید من یک ترم پیش و تابستان 2 درس پاس کردم که نه تو سایت و نه تو ارایه دروس 89-88 پیش نیاز نمی خواست ولی در ارایه دروس 90-89 برای هر دو تاش هم پیش نیاز گذاشتند لطفا هر کی میدونه راهنمایی بکنه
نویسنده: ارمان
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 2:9
سلام برنامه امتحانی رو نمیزاری رو یه سایت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا بزار تو رو خدا بزار

در حال حاضر برنامه به دست ما نرسیده .
نویسنده: دانشجوی پیام نوری-زوری-گوری
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 2:11
سلام.سایت پیام نور و گلستان واقعا که سایت جالبی هستند.انگار دانشجوهارو مسخره کردن -بعد از 4 ترم که کارت دانشجویی نداریم -منابع هنوز معلوم نیست-حداقل طنابی چیزی بدن ما خودمون رو ..... بزنیم.واقعا خسته شدیم از این اوضاع پیام نور.ای کاش هیچ وقت دانشجوی پیام گور نبودم.الان نه راه پس داریم نه راه پیش.یکی به داد ما دانشجوها برسه
نویسنده: منتظر بیچاره پیام نوری
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 2:25
لازم بذكر است كه ساير اطلاعات مربوط به جداول رشته ها متعاقباً اعلام مي گردد.
و
جدول وضعيت منابع درسي كليه رشته ها در سال تحصيلي 90-89 از طريق گزارش 1009 توسط كارشناسان محترم آموزشي واحدها و مراكز استاني متعاقباً اعلام مي گردد و قابل دريافت مي باشد.

و
برنامه امتحانات نيمسال اول سال تحصيلي 90-89 دوره كارشناسي و كارشناسي ناپيوسته از طريق سيستم گلستان متعاقباً ارائه خواهد شد


l**** بالاخره زمان این متعاقبا میرسه یا نه.این وضع خودشونه .اونم از کارشناسان محترمشون که هیچی نمیفهمن .فک کنم مدرکشون اول ابتدایی هست که شدن کارشناس . یکی نیست به ما پیام نوری ها کمک کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نویسنده: بهاره
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 8:41
شما خوب برنامه کلاسی دارید ما کلاسامون وسط آبان شروع میکنند خیلی هم سطح اساتیدشون پایین >محلشم کهنه و قدیمی< هیچ وقت به ما برنامه کلاسی قبل از انتخاب واحد ندادند پیامنور شوشتر
نویسنده: بهاره
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 8:45
دانشگاه شوشتر وبلاگش از فروردین اپدیت نشده شما هم واسه خنده] یه نگاه بهش بندازید قسمت نظر دهی رو هم حذف کردند
نویسنده: محمد
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 9:5
ایا ترم اخر می شود 24 واحد برداشت؟لطفا این را هم بزنید
نویسنده: اميدوار
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 9:27
سلام لطفاً در مورد تکدرس براي من رو راهنمايي کنيد. بايد برم دانشگاه درخواست بدم؟
نویسنده: گرامي
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 10:0
من 3 شهريور امتحان داشته ام اما پس از گذشت 20 روز نمره تشريحي آن را هنوز اعلام نكرده اند اما ديروز ساعت 12 ظهر انتخاب واحد كردم امروز صبح ساعت 8 صبح سايت را براي شهريه غير فعال كرده اند يكي نيست به اينها بگويد اگر قانوني هست كه شك دارم باشد بايد براي طرفين باشد نه يك طرف با انسان كاري مي كنند كه .........
نویسنده: دختر پیام نوری
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 12:2
با سلام خدمت همه بايد به عرضتون برسونم كه الان سايت مشكل نداره ميتونيد بريد انتخاب واحد كنيد ولي بدوييد كه زمان منتظر نميماند مخصوصا زمان پيام نوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
نویسنده: مژگان
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 13:17
خداییش پیام نور صومعه سرا کارمندا و اساتید خوبی داره اما یه کم این کارمنداش بعضی وقتا کم کاری میکنن اما در کل خوبن ممنونم ازشون
نویسنده: در پاسخ به محمد
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 13:51
بله ترم اخر میتوان 24 واحد برداشت بدون توجه به اینکه این درس همنیاز و پیشنیازی داشته باشه
نویسنده: نسترن
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 13:52
کسی می دونه چه بلایی سر دوره های آزمون محور اومده؟
نویسنده: مينا
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 14:4
سايت قاتي كرده . ديروز براي شهريه سايت غير فعال بود وامروز دوباره فعال شده و گزارش تاييد انتخاب واحد گذاشتن.(با اينكه شهريه را هنوز نريختم !)خودشون نميدونن ميخوان چيكار كنن.
نویسنده: سوال از مديريت سايت
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 14:9
مديريت سايت خواهشا پاسخ بديد
من ميخوام درس مباحث جاري در حسابداري رو بردارم پيش نيازش توي سيلابس تجميع پيشرفته 2 هست
ولي تو سيستم گلستان پيش نياز نداره و من هم اين ترم تازه پيشرفته 1 رو برداشتم
شما بگين ملاک سيلابسه يا سيستم گلستان؟
بردارم برام دردسر ساز ميشه يا نه؟
خواهش ميکنم جواب بدين
نویسنده: مهدی
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 14:16
از دانشجویای گرامی کدوم مشکل منو دارن و راه حلشو میدونن،بنده دو ترم تا پایان تحصیل دارم،این از خدا بی خبرا کلی از واحدارو ارائه ندادند،مثله تربیت بدنی و غیره کسی میدونه علت چیه؟قبلا به این شکل نبود
نویسنده: دانشجو
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 14:52
سلام بچه ها کسی میدونه اخرین بخشنامه اموزشی درباره مهمان دائمو از کجا میشه گیر اورد به غیر از اموزش چون جواب سر بالا میدن
نویسنده: محمود
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 15:59
بخدا من گناه دارم. انتخاب واحدم هنوز درست نشده هنوز همون خطا رو میزنه.
حتی دیروز هم رفتم مرکزمون بهشون اطلاع دادم گفتن تا عصر (منظور دیروز عصره)
درست میشه اما هنوز که هنوزه درست نشده و دروس برام نمایش داده نمیشن.
تو رو خدا بچه های حسابداری سنتی اگه انتخاب واحد کردین بهم بگین که تاریخ این دو امتحان کیه؟
مدیریت مالی 2
مبانی سازمان و مدیریت.
نویسنده: معترض
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 15:19
یعنی چی شما که از چیزی خبر ندارید همینطوری واسه خودتون نگید
اول مطمئن شید بعد بگید یعنی چی تا دیروز میگفتید مشروطی ها میتونن 20 واحد بردارن خیلی حالم گرفته شد.
نویسنده: علی
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 15:35
چطور میشه رمز عبور برای ثبت نام ایجاد کرد یا گرفت؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

thank you