۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

نظرات

سقف مجاز انتخاب واحد دانشگاه پیام نور - 158 نظر

نویسنده: نادر
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 16:55
دستشون دردنکنه که دیگه جمعه ها کلاس نمیذارن؛چون ابرو ریزی بود وخجالت میکشیدیم بگیم دانشجوی پیام نوریم؛عندبی کلاسی بود_خداکنه این شاغلارو هم نذارن بیان درس بخونن؛بندازن ازدانشگاه بیرون؛چون بانبودکارمواجه میشیم؛توشغلشون پیشرفت میکنن؛اونوقت برا ما دیگه کارنیست
نویسنده: سپیده
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 18:1
خدا خیرتون بده هر کی می دونه جواب بده:
در تکمیل اطلاعات دانشجو تاریخ تولدم رو اشتباه زدن اما هر کار می کنم نمی دونم چجوری اصلاحش کنم....
لطفا راهنماییم کنید....
نویسنده: سجاد
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 17:4
من امروز ساعت 2 که انتخاب واحدم بود رفتم انتخاب واحد کنم که دیدم اول بسم الله زده " حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است " آخه گلستان با معرفت من که هنوز انتخاب واحد نکردم چه جوری بعدش حداقل واحد قابل اخذ رو رعایت نکردم

هر دم از این باغ (گلستان) حرف زوری میرسد..........................
نویسنده: رضا
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 19:43
با سلام 1- لااقل دروس عملی که شرکت در کلاسهایش اجباری است در روز جمعه برگزار شود برای رفاه حال شاغلین.
2- درس جامعه شناسی شهری رشته علوم اجتماعی تا دیروز جهت انتخاب واحد در سایت گلستان ارایه نشده بود امروز که ارایه شده با ظرفیت 50نفر و جالب اینکه 50نفر تکمیل شده من ترم اخر هستم (11واحد کلا دارم) و باید این درس را بردارم لطفا مساعدت نمایید باتشکر
نویسنده: يك مسيج لايتي
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 18:43
عجب آدمايي هستنا
اونموقع كه ما وارد اين "به اصطلاح دانشگاه" شديم 13واحد (اونم از پيش تعيين شده)بيشتر بهمون ندادن. حالا به دانشجوهاي تازه وارد ميخوان 20تا بدن اونم با انتخاب خودشون! به به!
نویسنده: جواب به سپیده
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 19:25
کلید تکمیل اطلاعات رو بزن بعد فعال می شه و میتونی تاریخ تولدت رو درست کنی
نویسنده: سوال دارم ؟؟
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 19:27
از مسئول سایت می خوام اگه راجع به دروس خودخوان و با استاد مطلبی می دونه یا کسی می دونه اطلاع بده
البته به غیر ازی اطلاعیه که تو خود سایت فنی پیام نور زدن
نمی دونم این مشکل فقط برای رشته کامپیوتر هست که بعضی دروس رو خودخوان زدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نویسنده: شاپرک
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 19:57
سلام
من بعد از 3 روز که میخوام انتخاب واحد کنم این خطا رو میده:
ثبت نام شما به طور صحيح پايان نيافته است. با مسول ثبت نام تماس بگيريد
در ضمن بدهی هامم پرداختم
باید چکار کنم؟
خواهش میکنم راهنماییم کنید
نویسنده: it
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 20:9
سلام.
من کارشناسی پیوسته فراگیر قبول شدموثبت نامم کردم.گفتن از 21 انتخاب واحده ما که چیزی ندیدیم.زنگ میزنم میپورسم میگن انتخاب واحد شروع شده.تورو خدا اگه میدونید به ما بگید کی انتخاب رشته شروع میشه
نویسنده: میترا
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 21:22
ثبت نام قبول شده های تغییر رشته چه زمانیه ؟؟
من از کامپیوتر به حقوق تغییر رشته دادم و درسهارو قبول شدم . کی باید ثبت نام کنم ؟؟
نویسنده: محمد
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 21:33
با سلام معدل من 11.94 در می آد لطفا به من بگید من مشروط میشم یا نه ؟
نویسنده: دانشجوی پیام نور
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 22:41
سلام . میخواستم از مدیر سایت بپرسم دانشجویی که درس تنظیم خانواده را پاس کرده آیا میتوونه که درس تربیت بدنی 1 امتحان نده و تربیت بدنی2 رو امتحان بده یا خیر؟ چون در منابع 9 ترمه اینطور نوشته که دانشجو میتونه یکی از این دو درس را انتخاب نماید. اگرهم کسی میتوونه در این رابطه جواب سوال منو بده ممنون میشم .
دوستان عزیز مدیر سایت در حال حاضر در دسترس نمی باشند
از کلیه عزیزان در خواست داریم تا پاسخ دوستان را در نطرات بدهند
نویسنده: ...
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 21:49
سپیده خانوم شما برید به سایت گلستان(www.reg.pnu.ac.ir)نوشته جهت راهنمایی ثبت نام کلیک کنید که یه فایل دانلود میکنید که حاوی تصاویر ثبت نام و تکمیل اطلاعات هست..مگه قبلا برنامه کلاسا ارائه میشد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!من ترم 2هستم تا الان فقط تاریخ امتحانات مشخص بود.
نویسنده: چه کنم
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 22:16
من تابستون برای تغییر رشته امتحان دادم ولی هنوز جوابش نیومده برای انتخاب واحد هم که میرم مربوط به رشته قبلی منه اخر سر من قبول شدم یا نه انتخاب واحد بکنم یا نه به من کمک کنید من افسرده شدم
نویسنده: بهانه
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 22:16
می خوام به بچه ها بگم که شهریه تون رو یکار حساب کنیید چون مسئول محترم گفته بود شهریه ها بالا نمیره الان این ترم حساب کردم برای بچه های فراگیر دروس نظری رو که 74192 بوده سال قبل تقریبا شده8532 ریال ودروس عملیکم هزینه هم شد(برای سال قبل بوده370961ریال اما حالا 426605) حالا ببینین کل دانشجویانچقدر میچاپن
نویسنده: math_math به دانشجوی پیام نور
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 22:56
سلام درس تنظیم خانواده هیچ ربطی به تربیت بدنی نداره همه رو باید پاس کنی البته تربیت 1 پیش نیاز تربیت 2
نویسنده: math_mathدر جواب سوال از مدیریت
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 23:0
باید بر اساس سیلابس پیش بری...........شاید تو گلستان نباشه ولی موقع فارغ التحصیلی مشکل زاست
نویسنده: سینا
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 23:0
پاسخ به دوست عزیز"دانشجوی پیام نور" دوست عزیزم لقمه رو چرا کجکی میخوری معلومه که نه -یدفعه بیا و بگو میشه لیسانس روبما بدن بعد درسا رو پاس کنیم؟؟
نویسنده: سعید
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 23:1
سلام شماهم مثل گوشی موبایل شدید مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد لطفا بعداا تماس بگیرید. خوب شوخی بود .اما واقعا چه کار کنیم سایت فعال نیست.برنامه امتحانی نیومده واقعا مسولین کجا هستن.چی کار میکنن؟
نویسنده: سهراب
سه شنبه 23 شهریور1389 ساعت: 23:38
سلام به همگی نمرات کامل دروس ریزشی کسی میدونه کی اعلام میشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
نویسنده: ورودی86 به دانشجوی پیام نور
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 1:11
دوست خوبم اون که نوشته یکی از دو درس منظور اینه که در یک ترم به عنوان مثال یا تربیت بدنی1 رو بردارید یا تنظیم رو.نه اینکه تربیت بدنی1 معادل تنظیم باشه و بشه به عنوان پیش نیاز تربیت بدنی2 تنظیم رو گذروند.

حله؟!
نویسنده: محمد 555
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 0:22
سلام نه نمیشه منظور اون نوشته در منابع فکر میکنم اینه که مثلآ یکی رو برداریم و یکی بمونه ترم بعد برداریم اگر هر دو (تربیت 1 و جمعیت) هم باشه مشکلی نیست (منابعه دیگه ... واسه پیشنهاد اینو گفته)

قبل از تربیت 1 سیستم هم اجازه برداشت 2 رو نمیده و کلآ خلاف قوانینه
نویسنده: محمد 555
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 0:25
کسی نمیدونه با معدل 16 میشه رفت جایی درخواست کرد امکانشو بذارن بشه 24 تا برداشت؟
نویسنده: سحر
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 0:26
پس این برنامه امتحانی چی شد؟
باتشکر
نویسنده: رسول
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 0:35
این منابع درسی کارشناسی تو پورتال پیام نور نیست اگه پیدا شد به ما هم بگین
نویسنده: شاکی
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 0:35
بچه ها فکر میکنید کسی باشه که از دست پیام نور شاکی نباشه ؟!
نویسنده: زهرا
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 6:4
سلام
لیست منابع که نوشتن توی سایت پیام نور که نام مولف نداره از کجا نام مولف ها رو گیر بیارم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کمک فوری
ممنونم
نویسنده: پیام نوری دماوند
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 6:53
با سلام
دانشکاه ما که تا بعد از حذفو اضافه هم ساعت کلاس ها را اعلام نمی کنه شما بگید ما باید چه کار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به کی باید اعتراض کنیم ؟؟؟؟ ما باید روز کلاسهامون رو بدونیم که بتونیم از این طریق ثبت نام کنیم
نویسنده: لیلی
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 8:41
من هم مانند دوستم (ف.ن 86) شاغلم .موندم چه جوری توی ساعات اداری برم سر کار .هر کاری که می خواهید انجام دهید .منم هستم
نویسنده: د
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 10:18
سیستم انتخاب واحدم رو ثبت نهایی نمی کنه و یکی از درس های تخصصی رو به اسم اختیاری ثبت می کنه الان با ازدحام که ورودی جدیدا تو دانشگاه به وجود آوردن کسی جواب مارو نمیده موندم چکار کنم
نویسنده: سحر
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 9:55
سلام.اول ممنون از کمک و اطلاع رسانیتون،خواهش میکنم این سوال من رو پاسخ بدهید!ببخشید منظور از معدل نیمسال پیش نیمسال دوم88-89 است؟ میشه بر اساس معدل ترم تابستان انتخاب واحد کرد یا خیر؟
نویسنده: جواب شاکی -خود شاکی
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 10:26
خداییش پیدا نمیشه من یکی که خیلی شاکیم
همکلاسیم درس نخوندو مشروط شد رفت 5 نمره کشید بالا قبول شد یعنی ترم بعد منی که زحمت کشیدمو درس خوندم با اونی که رفت سراغ خوش گذرونی 20 واحد بر میداریم .خدا این دردو به کی بگم فقط همین نیست که میخوام برم دانشگاهمونو آتیش بزنم کی با من میاد ؟؟؟
دیگه خسته شدم.کاش نمیومدم
خداییش ارشدو میخونم تا سراسری قبول شم
نویسنده: سمیه
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 10:37
در پاسخ به محمد 555
تنها در صورتی میتونی د24 واحد بردارید که ترم اخرتون باشه در غیر اینصورت غیر ممکنه


در پاسخ به محمد
بله مشروط میشید معدل اگه 11.99 باشه میتونند 12 بشه در غیر اینصورت نه و شما مشروط محسوب میشید
نویسنده: سلام
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 10:41
بابا یکی به این خوش انصافها بگه امتحانی که روز 15 شهریور دادیم تا حالا نتیجه اش نیامده است، آن وقت چطور می تونیم انتخاب واحد کنیم! لا اقل یک مقدار هم که شده برای نظر مردم ارزش قائل باشید!
نویسنده: حسین
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 10:42
آقا شهریه های مثل اینکه زیاد شده !!!!!!!!!!!!!!!!!! من برای 12 واحد باید بیش از 155 هزار تومن پول بدم؟؟؟؟؟؟؟/ چرا در حالی که ترم قبل حدود 130 تومن شده بود !!!!!!!!!!!!!!
نویسنده: دانشجو
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 11:57
گرونی بیداد میکنه ... حتی تو دانشگاه ... اینا شهریه ها را چه جوری با کدوم فرمول حساب میکنن؟؟؟
بابا یکی به داد ما بدبخت بیچاره ها برسه این چه وضعیه ترم قبل 15 واحد بر داشتم شهریه ام شد 175 هزار تومن حالا این ترم هم 15 واحد برداشتم شهریه شده 208 هزار ...آخه ما درد دلمون را به کی بگیم؟؟؟
نویسنده: مهدی
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 11:46
باز هم شهریه گران شد
نویسنده: نیلوفر
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 12:0
سلام . تورو خدا یکی جواب منو بده . من چند ترم مشروط شدم میخواستم ببینم که اخراج نمیشم . اگه جوابتون نه هست ، از کجا خبر دارید ؟ ممنون میشم زودتر جواب منو بدید
نویسنده: کمیل
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 12:3
سلام
ظاهراً شهریه ها زیاد شده . من با 12 واحد اصلی 5 واحد پایه و یک واحد پایه عملی شهریم رو زده 243 هزار تومن !
نحوه حساب و کتابشو کسی می دونه چطوریه ؟
نکنه واحد زیاد برداشتیم یارانه اشو برداشتن !
نویسنده: محمد 555
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 12:3
در پاسخ به "د" که نوشته "یکی از درس های تخصصی رو به اسم اختیاری ثبت می کنه"

قبلآ برای منم یکبار این رخ داده، ولی پس از مدتی خودبه خود رفع شد. نگران نباش رفع میشه همون درستو بردار

در پاسخ به سمیه
ممنون از جواب یعنی باید ترم 8 باشم؟ اگه برای ترم بعد از ترم 8 هم درسی مونده باشه (مثلآ 28 واحد) میشه 24 ترم 8 بردارم بقیه رو تابستان تمام کنم؟
نویسنده: math_mathدر جواب سحر
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 12:25
سلام یعنی ملاک برداشتن تعداد واحد برای ترم مهر ماه بر اساس معدل نیمسال دوم 88-89 (ترم بهار) محسوب میشه(دانشجويانی كه معدلشان ۱۲ تا ۱۶.۹۹ باشد می توانند تا سقف ۲۰ واحد اخذ كنند، دانشجويانی كه معدل ۱۱.۹۹ به پايين دارند ۱۲ واحد و دانشجويانی كه معدل ۱۷ به بالا دارند تا ۲۴ واحد می‌توانند انتخاب كنند. همچنین دانشجويان ورودی جديد دانشگاه پيام ‌نور تا ۲۰ واحد می‌توانند انتخاب كنند.)
........معدل ترم تابستان هیچ تاثیری به جز در معدل کل نداره .....
نویسنده: پیرشده پیام نور
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 12:27
اقاشهریه بیداد میکنه
نویسنده: اميد
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 12:42
سلام . واقعا ممنون از سایتتون .. تو این بل بشوی پیام نور بازم دست شما درد نکنه... من یه سوال داشتم ؟
میخواستم ببینم اگر بخوام این ترم را برا واحد شهر ری میهمان بگیرم چیکار باید بکنم؟
میشه لطف کنید و آدرس واحد شهر ری را هم بذارید...
ممنون
نویسنده: اميدوار
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 12:43
کاش من رو کمک مي‌کرديد، تکدرس رو کي ثبت نام مي‌کنند؟ چکار بايد انجام بدم؟
نویسنده: nonooshga
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 12:44
نونوشگا به مهدی
منم دقیقا مشکل شما رو دارم
اگاهی بعضی دروس تو لیست نیست از طریق انتخاب درس باید به لیست اضافه کرد اگه نبود دیگه چاره ای نیست به ما هم کلی از آزمایشگاه رو ارائه ندادن.میخوان تا ترم 10 بکیشیم
نویسنده: جواب به سحر
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 12:47
سحرجان منظور همون معدل نیمسال دوم89_88 هست.در ضمن وقتی که صفحه انتخاب واحد باز میشه بالای صفحه معدلی رو که باید بر اساس اون انتخاب واحد کنی و همچنین مقدار واحدی رو که مجاز به انتخاب واحد هستی رو برات میزنه. موفق باشی.
نویسنده: بهداد
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 13:45
بله واقعا شهریه ها بیداد میکنه واسه من که 20 واحد برداشتم 5 واحد هم عملی دارم 314 هزار تومن شهریه زدن ترمای قبل واسه 4 واحد عملی 254 هزار تومن واریز میکزدیم
نویسنده: امیر
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 13:48
الان من وقتی وارد صفحه ی ثبت نام می شوم خطا می دهد و می نویسد عدم رعایت تعداد واحد قابل اخذ ونمی توانم ثبت نام کنم (دو ترم پیش بجای 12 واحد 14 تا برداشنم )الان باید چی کار کنم لطفا کمکم کنید
نویسنده: در جواب نيلوفر
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 13:57
سلام دوست عزيز خيالت راحت اخراج نميشي تو سيستم پيام نور هرچقدم مشروط بشي اخراجي نداره
نویسنده: شاپرک
چهارشنبه 24 شهریور1389 ساعت: 14:0
من جواب دوستان رو میدم
من دانشجوی سال آخرم میتونم مشکلی بود پاسخ بدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

thank you