۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

نظرات

سقف مجاز انتخاب واحد دانشگاه پیام نور - 158 نظر

نویسنده: مهرداد
شنبه 27 شهریور1389 ساعت: 16:19
سلام من یه ورودی 86 آزمون محور مدیریتم که بعد از یه مدت کلا آزمون محور منحل شد و معلوم نبود که ما دیگه چی کاره ایم گفتیم اشکال نداره دانشگاه نزدیکمون هر مشکلی داشتیم حضوری مراجعه میکنیم حالا به لطف اینا اونم دور شد از اونجایی که صفحه من هر ترم موقع انتخاب واحد مشکل داره امروز بعد از 2 ساعت که تو راه بودم وقتی که رسیدم مجبور شدم یه ربع با کارشناس ... رشته ام سرو کله بزنم تا موضوعو بگیره البته بخاطر قطع بودن سیستم 2 ساعت معطل شدم وقتی اعتراض کردم گفت: از دفعه دیگه بیای کارتو انجام نمیدم گفتم اشکالی نداره اقلا آلان میرم انتخاب واحد میکنم خیالم راحت شه کو تا ترم بعد حالا که رسیدم خونه خواستم انتخاب واحد کنم میزنه مهلت شما تموم شده فکرشو بکنین من برای فعال شدن دوباره صفحم باید تمام مسیر بالارو طی کنم + اون کارشناسه که حالا دیگه با هم رفیقم شدیم
نویسنده: از همین حوالی در پاسخ به فرشته خانم!
شنبه 27 شهریور1389 ساعت: 18:24
سلام فرشته خانم محترم! حالا تو خوبه شانس اوردی تو مرکزی(ماهی!!!!) درس میخونی که هیچ مشکلاز هیچ نظر نداری !!! ولی این دلیل نمیشه به دیگران بی احترامی کنی!!! وقتی خودتم دچار یکی از مشکلات رایج پیام نور شدی میفهمی بچه ها چه دردی میکشن!!!!
نویسنده: رضا
یکشنبه 28 شهریور1389 ساعت: 0:11
منم دقیقا مشکلم همینه میری تو سایت میگه
شما براي ثبت نام از تاريخ24/06/1389 ساعت 08:35به مدت 72:00ساعت فرصت داشته ايد
نویسنده: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به استر
یکشنبه 28 شهریور1389 ساعت: 0:9
دوست عزیز مگه شما مهندسی صنایع واحد ماهدشت نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟

من همین رشته و همین واحدم , با کلی بدبختی بااین واحد تماس گرفتم به من گفت که انتخاب واحد های فراگیر رو این دانشگاه خودش انجام میده. من امروز بازم تماس گرفتم به من گفتن از فردا میتونیم وقتی وارده سیستم گلستان میشیم به قسمت اطلاعات جامع دانشجو بریمو انتخاب واحدمون رو ببینیم و بریم شهریه رو پرداخت کنیم,در ضمن هیچ چیزی رو نباید اضافه یا تغیر بدی. اگه سوالی داشتی بگو.

راستی اگه خواستی خودت تماس بگیری برو همون سایتی که پروندتو تشکیل دادی بالاش زده راهنمای سایت بری توش شماره واحد رو پیدا میکنی.
موفق باشی.
نویسنده: پیرشده پیام نور
یکشنبه 28 شهریور1389 ساعت: 22:46
خوبه که هوای همو دارید کارتون خیلی درسته
نویسنده: رضا
دوشنبه 29 شهریور1389 ساعت: 22:37
آقا امروز 29 مشگل من رفع نشده چه کنم بهم میگه
حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعايت نشده است
ترخدا جوابه منم بدید نگرانم
سلام
دوست عزیز به این پیغام توجه نکنید و صبر کنید تا سایت کامل باز شود
نویسنده: مصطفی
دوشنبه 29 شهریور1389 ساعت: 23:7
رمز عبور شماره شناسنامتونه.
نویسنده: هفت خوان پيام نرو
سه شنبه 30 شهریور1389 ساعت: 12:42
چيزي كه ضرر داره بايد فنا بشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

thank you